Selasa, 1 Januari 2013

Insentif Kepada Follower Baruku


Assalamualaikum,selamat sejahtera dan salam 1Malaysia...

Mulai hari ini (1 Januari 2013),saya akan memberikan insentif kepada anda yang menjadi follower blog saya.Sekiranya anda menjadi follower saya,saya juga akan menjadi follower anda.Dan sekiranya anda adalah follower ke 20,40 dan setiap 20 follower bertuah akan saya promosikan blog anda dalam satu entri khas blog saya yang bertajuk 'Kawan Ku Ke-(nombor visitor yang ke berapa serta nama blog anda).

Dengan kata lain,saya dapat mewujudkan situasi 'menang-menang' di mana blog saya dapat manfaat dan keuntungan dan begitu juga blog anda yang menjadi follower saya.Tetapi,ada syaratnya.Syaratnya mudah sahaja,iaitu:

1) Mesti MEMPUNYAI BLOG.
2) Mesti mempunyai blog yang aktif dan entrinya hendaklah berjarak tidak melebihi sebulan.
3) Mesti mempunyai kotak chat (shoutbox,cbox dll) bagi memudahkan saya memberi notifikasi kepada anda.
4) Setelah anda follow blog saya,tulis mesej di kotak chat blog saya yang anda telah follow blog saya beserta alamat blog (bukan url promosi).

Jadi,tunggu apa lagi,marilah follow saya jika anda mahu saya follow anda...JOM FOLLOW... 
    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan