Khamis, 16 Januari 2014

Mampusnya Seorang Laknatullah



                         Hasil carian imej untuk ariel sharon membusuk



Mampus jugak akhirnya si setan laknatullah ni...yang banyak menghisap darah saudara se-Islamku di Palestin...

                                


Tanggal 11 Januari lalu,si setan ini telah dicabut nyawanya setelah 8 tahun koma dan menjadi seakan 'mayat hidup' selepas diserang strok sejak awal 2006.




Sebagai 'bonus' pembalasan keatas kekejaman si setan ni,satu gempa bumi berukuran 3.5 skala Richter menggegarkan utara negara haram Zionis Israel,yang menjadi tempat persemadian setan durjana ini.

                   Hasil carian imej untuk ariel sharon membusuk

Ini merupakan kisah ringkas kekejaman si setan ini:
  1. Si SETAN ini merupakan bekas Perdana Menteri Israel sejak dari 7 Mac 2001 hingga 14 April 2006.
  2. Ketika menjadi pemimpin tertinggi Israel, SETAN ini dipandang mula para pengikutnya kerana mengganggap si SETAN ini banyak mempertahankan keamanan Israel tanpa mengorbankan satu nyawa penduduk Israel. Sebaliknya, rakyat Palestin yang beragama Islam ditukar menjadi korban.
  3. SETAN ini bertanggungjawab sepenuhnya di atas kematian beribu-ribu rakyat Sabra dan Shatila untuk mengusir rakyat Palestin pada Perang Lubnan 1982.
  4. Pada 14 Disember 2001,SETAN ini bertindak ’memenjarakan’ pemimpin pejuang pembebasan Palestin (PLO), Yasser Arafat di dalam pejabatnya di Ramallah kerana menggalakkan pejuang Palestin menyerang Yahudi. Bala tentera Israel yang dilengkapi dengan kereta kebal mengepung pejabat Arafat 24 jam sehari serta memotong bekalan elektrik.
  5. Sewaktu Arafat terpenjara, SETAN ini terus memerintahkan pihak tentara Israel mengganas, membunuh pejuang serta rakyat awam Palestin dan meruntuhkan kediaman mereka.

Keadaan si setan ini sebelum mati:
  1. Tubuh SETAN ini terbaring lesu di atas katil tanpa sebarang pergerakan. Walaupun SETAN ini masih lagi bernafas, tetapi keadaan dirinya tak ubah seperti "MAYAT HIDUP".
  2. Berat badan SETAN ini menyusut teruk dan hanya tinggal 15 kilogram sahaja berbanding dahulu yang mempunyai tubuh badan gempal.
  3. SETAN ini mengalami penyumbatan di bahagian otak yang menyebabkan lumpuh seluruh badan dan akhirnya koma.
  4. Keadaannya semakin serius memandangkan badannya kian mereput dan membusuk akibat jangkitan kuman walaupun masih bernyawa.
  5. SETAN ini kemudian dipindahkan ke Chaim Sherba Medical Center.
  6. Bahagian ususnya yang membusuk dan merebak ke seluruh bahagian lain sehingga mereka terpaksa memotong bahagian-bahagian yang mereput untuk mengelakkannya menjadi semakin parah.
  7. SETAN ini sudah jadi umpama mumia firaun atau mumia hidup. Hidup terpenjara dalam jasad yang sudah membusuk!
                           Hasil carian imej untuk ariel sharon funeral


Mengapa perlu melakukan 'pengebumian negara' terhadap si setan ini? Bukankah kematian si setan ini harus diraikan dengan rasa RIANG DAN GEMBIRA???

Akhirnya doa seluruh umat Islam Palestin yang sekian lama ditindas Zionis laknatullah telah didengari Allah s.w.t.

              

Nama si setan ini?Tak perlulah disebut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan