Khamis, 21 November 2013

Tahun Kedua Weblog Ku



Assalamualaikum,selamat sejahtera dan salam 1Malaysia...

Andainya web log (blog) aku ni seorang bayi,sudah tentu ia sudah boleh berjalan,berkata-kata bahkan berlari.Sudah menempuh tahun kedua,rasanya belum ada rezeki untuk menjadikan faezzainal.com menjadi milikku.Blog aku ini juga masih lagi bertatih dalam alam siber ini.

Sudah masuk tahun kedua,bermula dengan sebuah blog kosong hingga catatan pertama,blog aku masih terus segar dan bernafas sehingga hari ini.Aku akan terus menulis biarpun tiada orang yang akan komen jauh sekali memberi rating.Mungkin lebih ramai 'silent reader' kot...

Walaupun apa sahaja rintangan yang akan dihadapi,aku tetap akan terus menulis sehingga kini.Tetapi kepada yang menyokong,tiada apa yang dapat aku mampu berikan melainkan ucapan 'Terima Kasih"...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan